Wedstrijdverslag M.H.V. ’81 HS1- Handbal Someren HS1

Op zondag 14 januari stond de wedstrijd tegen M.H.V. op de planning. Na een kleine omweg, mede mogelijk gemaakt door Harrie, kwamen de Heren van Handbal Someren toch nog ruim op tijd aan in de sporthal. Helaas was onze trouwe coach Frits niet aanwezig. Leon en Mark zouden de taak van Frits op zich nemen.

De wedstrijd begon sterk. De dekking stond goed en de bal wist gemakkelijk het doel te vinden. We gingen de rust in met een voorsprong van 6 – 16. Tijdens de rust spraken Leon en Mark het team bemoedigend toe. Er werden nog wat tips gegeven, waarna de tweede helft van start kon gaan. De verdediging bleef ook in de tweede helft sterk staan. Aanvallend waren er mooie acties. Bij het eindsignaal was de stand 12 – 32 in het voordeel van Handbal Someren.

De volgende wedstrijd van de HS1 belooft weer een spannende wedstrijd te worden. Op 21 januari vindt om 13:45 uur het kanaalderby plaats tussen Handbal Someren en Niobe.